Na osnovu članova 54. i 98. stav 2. Statuta grada Pančeva („Sl. list grada Pančeva„, br. 25/2015 – prečišćen tekst) i u skladu sa Odlukom o budžetu grada Pančeva za 2016. godinu („Sl. list grada Pančeva„, br. 37/2015, 3/2016 i 4/2016-ispravka), Gradonačelnik grada Pančeva raspisuje
K O N K U R S
ZA SUFINANSIRANJE/FINANSIRANJE PROJEKATA U OBLASTI ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE ZA 2016. GODINU
Ovim Konkursom će se podržati projekti čiji se sadržaj odnosi na oblast zaštite životne sredine, prema konkursnim zadacima.
U obzir za sufinansiranje/finansiranje uzimaće se projektikoji će promovisati zaštitu životne sredine i konkretne aktivnosti u oblasti zaštite prirodnih vrednosti, očuvanja i unapređenja biodiverziteta, kao i programe edukacije i podizanja svesti javnosti na teritorijiGrada Pančeva i okolnih naselja.
Pravo učešća: Na konkursu za sufinansiranje/finansiranje projekata mogu da učestvuju registrovana udruženja građana sa teritorije Grada Pančeva koja se u okviru aktivnosti definisanim u svom Statutu bave pitanjima zaštite životne sredine.
Podnošenje prijave: Projekti se podnose na prijavnom obrascu koji se nalazi na sajtu Grada Pančeva:http://www.pancevo.rs
Predlog projekta treba da sadrži:
fotokopiju rešenja o upisu udruženja u Registar APR
fotokopiju Statuta
fotokopiju PIB obrasca
fotokopiju lične karte lica odgovornog za Projekat
popunjen prijavni obrazac za podnošenje predloga projekta koji se sastoji iz četiri dela:Osnovni podaci, Detaljan opis projekta, Detaljan finansijski plan i Potpisana izjava o prihvatanju obaveze korisnika sredstava
Projekti koji ne sadrže dokumentaciju pod rednim brojevima 3.-5. neće se uzimati u razmatranje.
Udruženja građana kojima budu odobrena sredstva po ovom Konkursu moraju da otvore poseban namenski dinarski račun kod Uprave za trezor u skladu sa Pravilnikom o načinu utvrđivanja i evidentiranja korisnika javnih sredstava i o uslovima i načinu za otvaranje i ukidanje podračuna kod Uprave za trezor („Sl. Glasnik RS“ br. 113/2013, 8/2014 i 24/2016).
Kriterijumi za dodelu sredstava:
Prilikom određivanja visine dotacije primenjuju se sledeći kriterijumi:
– nova i kreativna rešenja problema u oblasti zaštite životne sredine
– dugoročni uticaj i održivost nakon završetka projekta koji će biti finansijski podržan ovim Konkursom;
– broj korisnika projekta;
– visina sopstvenog učešća odnosno sredstava iz drugih izvora;
– medijski publicitet (televizijski i radio-prenosi ili snimci, izveštavanje štampe i drugi načini prezentacije);
Rokovi za sprovođenje konkursa:
Osnovni rokovi za sprovođenje konkursa su:
– dostavljanje prijava: U roku od 20 dana od dana objavljivanja u lokalnom listu „Pančevac“
– donošenje odluke o dodeli sredstava i objavljivanje konačnih rezultata konkursa na sajtu Grada Pančeva, u roku od 30 radnih dana po isteku roka za podnošenje konkursne dokumentacije
– rok izvršenja ugovorene obaveze: 31. 12. 2016. godine
– rok dostavljanja izveštaja o namenskom utrošku sredstava: 31. 01. 2017. godine.
Podnošenje narativnog i finansijskog izveštaja nakon realizacije Projekta:
Nakon realizacije projekta potrebno je priložiti detaljan narativni izveštaj o realizaciji aktivnosti i finansijski izveštaj o korišćenju sredstava sa specifikacijom troškova kako bi se opravdalo namensko i zakonito korišćenje sredstava. Obrazac za Izveštaj o realizaciji projekta može se preuzeti sa sajta Grada Pančeva: http://www.pancevo.rs/
Vrednovanje projekata:
Troškovi pojedinačnih projekata koje sufinansira/finansira Sekretarijat ne mogu prelaziti iznos od 150.000,00 dinara.
Predloge projekata razmatra Komisija za vrednovanje projekata u oblasti zaštite životne sredine, a na osnovu utvrđenih kriterijuma.
Rezultati će biti objavljeni na internet sajtuGrada Pančevawww.pancevo.rs, nakon donošenja zaključka Gradonačelnika.
Zaključenje ugovora:
Sa nosiocem izabranog projekta zaključuje se ugovor kojim se obavezno utvrđuje: naziv i sedište nosioca projekta; vrsta i obim projekta; vreme realizacije projekta; obim i vrsta dodeljenih sredstava; vremenski plan upotrebe sredstava; način nadzora nad namenskim korišćenjem sredstava i odvijanjem realizacije projekta i rok za dostavu izveštaja o namenskom utrošku sredstava. Neizvršavanje ugovornih obaveza povlači za sobom obavezu vraćanja sredstava u budžet grada Pančeva.
Realizacija finansijskih obaveza vršiće se u skladu sa likvidnim mogućnostima budžeta
grada Pančeva za 2016. godinu.
Trajanje konkursa: Konkurs je otvoren 20 dana od dana objavljivanja u listu „Pančevac“
Odlučivanje: O podnetim zahtevima odlučuje Gradonačelnik grada Pančeva na predlog Komisije koja razmatra pristigle prijave primenom navedenih kriterijuma i utvrđuju predlog odluke.
Ukoliko Udruženje konkuriše sa više projekata, sredstva se mogu odobriti samo za jedan projekat.
Sredstva neće biti odobrena podnosiocima predloga projekta za:
– nepotpune i neblagovremene prijave,
– projekte koji ne predviđaju promovisanje aktivnosti i rezultata u javnosti,
– zahteve za dobijanje finansijske podrške profitnim i komercijalnim projektima,
– predloge projekata u kojima su finansijska sredstva za honorare, plate i/ili dnevnice veća od 25% ukupnih finansijskih sredstava traženih za projekat.
Za sufinansiranje/finansiranje projekata na osnovu ovog Konkursa obezbeđeno je:
1.500.000dinara iz Programa korišćenja sredstava budžetskog fonda za zaštitu životne sredine grada Pančeva za 2016. godinu („Sl. list grada Pančeva“, br. 4/2016).
Troškovi pojedinačnih projekata koje sufinansira/finansira Sekretarijat ne mogu prelaziti iznos od 150.000,00 dinara.
Ovde možete preuzeti:
Predloge projekata dostaviti u Uslužnom centru grada Pančeva u zatvorenoj koverti sa naznakom:
Prijava
K O N K U R S
ZA SUFINANSIRANJE/FINANSIRANJE PROJEKATA U OBLASTI ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE ZA 2016. GODINU
Grad Pančevo
Trg Kralja Petra I 2-4
26 000 Pančevo
Sekretarijat za zaštitu životne sredine
Komisija za vrednovanje projekata u oblasti zaštite životne sredine
N E O T V A R A T I !