Na osnovu članova 54. i 98. stav 2. Statuta grada Pančeva („Sl. list grada Pančeva„, br. 25/2015 – prečišćen tekst) i u skladu sa Odlukom o budžetu grada Pančeva za 2016. godinu („Sl. list grada Pančeva„, br. 37/2015, 3/2016 i 4/2016-ispravka), Gradonačelnik grada Pančeva raspisuje

K O N K U R S

ZA SUFINANSIRANJE/FINANSIRANJE PROJEKATA U OBLASTI ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE ZA 2016. GODINU

Ovim Konkursom će se podržati projekti čiji se sadržaj odnosi na oblast zaštite životne sredine, prema konkursnim zadacima.

U obzir za sufinansiranje/finansiranje uzimaće se projektikoji će promovisati zaštitu životne sredine i konkretne aktivnosti u oblasti zaštite prirodnih vrednosti, očuvanja i unapređenja biodiverziteta, kao i programe edukacije i podizanja svesti javnosti na teritorijiGrada Pančeva i okolnih naselja.


Pravo učešća: Na konkursu za sufinansiranje/finansiranje projekata mogu da učestvuju registrovana udruženja građana sa teritorije Grada Pančeva koja se u okviru aktivnosti definisanim u svom Statutu bave pitanjima zaštite životne sredine.

Podnošenje prijave: Projekti se podnose na prijavnom obrascu koji se nalazi na sajtu Grada Pančeva:http://www.pancevo.rs

Predlog projekta treba da sadrži:

  1. fotokopiju rešenja o upisu udruženja u Registar APR

  2. fotokopiju Statuta

  3. fotokopiju PIB obrasca

  4. fotokopiju lične karte lica odgovornog za Projekat

  5. popunjen prijavni obrazac za podnošenje predloga projekta koji se sastoji iz četiri dela:Osnovni podaci, Detaljan opis projekta, Detaljan finansijski plan i Potpisana izjava o prihvatanju obaveze korisnika sredstava

Projekti koji ne sadrže dokumentaciju pod rednim brojevima 3.-5. neće se uzimati u razmatranje.

Udruženja građana kojima budu odobrena sredstva po ovom Konkursu moraju da otvore poseban namenski dinarski račun kod Uprave za trezor u skladu sa Pravilnikom o načinu utvrđivanja i evidentiranja korisnika javnih sredstava i o uslovima i načinu za otvaranje i ukidanje podračuna kod Uprave za trezor („Sl. Glasnik RS“ br. 113/2013, 8/2014 i 24/2016).

Kriterijumi za dodelu sredstava:

Prilikom određivanja visine dotacije primenjuju se sledeći kriterijumi:

– nova i kreativna rešenja problema u oblasti zaštite životne sredine

– dugoročni uticaj i održivost nakon završetka projekta koji će biti finansijski podržan ovim Konkursom;

– broj korisnika projekta;

– visina sopstvenog učešća odnosno sredstava iz drugih izvora;

– medijski publicitet (televizijski i radio-prenosi ili snimci, izveštavanje štampe i drugi načini prezentacije);

Rokovi za sprovođenje konkursa:

Osnovni rokovi za sprovođenje konkursa su:

– dostavljanje prijava: U roku od 20 dana od dana objavljivanja u lokalnom listu „Pančevac“

– donošenje odluke o dodeli sredstava i objavljivanje konačnih rezultata konkursa na sajtu Grada Pančeva, u roku od 30 radnih dana po isteku roka za podnošenje konkursne dokumentacije

– rok izvršenja ugovorene obaveze: 31. 12. 2016. godine

– rok dostavljanja izveštaja o namenskom utrošku sredstava: 31. 01. 2017. godine.

Podnošenje narativnog i finansijskog izveštaja nakon realizacije Projekta:

Nakon realizacije projekta potrebno je priložiti detaljan narativni izveštaj o realizaciji aktivnosti i finansijski izveštaj o korišćenju sredstava sa specifikacijom troškova kako bi se opravdalo namensko i zakonito korišćenje sredstava. Obrazac za Izveštaj o realizaciji projekta može se preuzeti sa sajta Grada Pančeva: http://www.pancevo.rs/

Vrednovanje projekata:

Troškovi pojedinačnih projekata koje sufinansira/finansira Sekretarijat ne mogu prelaziti iznos od 150.000,00 dinara.

Predloge projekata razmatra Komisija za vrednovanje projekata u oblasti zaštite životne sredine, a na osnovu utvrđenih kriterijuma.

Rezultati će biti objavljeni na internet sajtuGrada Pančevawww.pancevo.rs, nakon donošenja zaključka Gradonačelnika.

Zaključenje ugovora:

Sa nosiocem izabranog projekta zaključuje se ugovor kojim se obavezno utvrđuje: naziv i sedište nosioca projekta; vrsta i obim projekta; vreme realizacije projekta; obim i vrsta dodeljenih sredstava; vremenski plan upotrebe sredstava; način nadzora nad namenskim korišćenjem sredstava i odvijanjem realizacije projekta i rok za dostavu izveštaja o namenskom utrošku sredstava. Neizvršavanje ugovornih obaveza povlači za sobom obavezu vraćanja sredstava u budžet grada Pančeva.

Realizacija finansijskih obaveza vršiće se u skladu sa likvidnim mogućnostima budžeta

grada Pančeva za 2016. godinu.

Trajanje konkursa: Konkurs je otvoren 20 dana od dana objavljivanja u listu „Pančevac“

Odlučivanje: O podnetim zahtevima odlučuje Gradonačelnik grada Pančeva na predlog Komisije koja razmatra pristigle prijave primenom navedenih kriterijuma i utvrđuju predlog odluke.

Ukoliko Udruženje konkuriše sa više projekata, sredstva se mogu odobriti samo za jedan projekat.

Sredstva neće biti odobrena podnosiocima predloga projekta za:

– nepotpune i neblagovremene prijave,

– projekte koji ne predviđaju promovisanje aktivnosti i rezultata u javnosti,

– zahteve za dobijanje finansijske podrške profitnim i komercijalnim projektima,

– predloge projekata u kojima su finansijska sredstva za honorare, plate i/ili dnevnice veća od 25% ukupnih finansijskih sredstava traženih za projekat.

Za sufinansiranje/finansiranje projekata na osnovu ovog Konkursa obezbeđeno je:

1.500.000dinara iz Programa korišćenja sredstava budžetskog fonda za zaštitu životne sredine grada Pančeva za 2016. godinu („Sl. list grada Pančeva“, br. 4/2016).

Troškovi pojedinačnih projekata koje sufinansira/finansira Sekretarijat ne mogu prelaziti iznos od 150.000,00 dinara.

Ovde možete preuzeti:

Prijavni obrazac

Obrazac izveštaja

Predloge projekata dostaviti u Uslužnom centru grada Pančeva u zatvorenoj koverti sa naznakom:

Prijava

K O N K U R S

ZA SUFINANSIRANJE/FINANSIRANJE PROJEKATA U OBLASTI ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE ZA 2016. GODINU

Grad Pančevo

Trg Kralja Petra I 2-4

26 000 Pančevo

Sekretarijat za zaštitu životne sredine

Komisija za vrednovanje projekata u oblasti zaštite životne sredine

N E O T V A R A T I !