– Златко Цветковић – професор на Факултету примењених уметности у Београду,
– Саша Срећковић – музејски саветник и координатор за сарадњу и едукацију на међународном нивоу Етнографског музеја у Београду и
– Ива Радић Kостић, координатор Етно мреже.
Након пажљивог разматрања пристиглих номинација и образложења, комисија је одлучила да ће у оквиру пројекта бити дизајнирани паковање и сертификати за 3 производа и то:
– за двопређне чарапе из Књажевца,
– за четвртасти подметач од пустоване вуне с мотивом „Банатске шаре“ из Панчева (УГ “Панонке” Панчево)
– за чобанску рукавицу из Беле Паланке.
Kоординатори удружења у Панчеву, Белој Паланци и Kњажевцу биће контактирани од стране Етно мреже у вези са припремом дизајна паковања и сертификата за наведене производе.
Такође, у склопу овог пројекта биће израђена мапа локалних аутентичних производа на којој ће бити означени градови и општине са аутентичним производима које су номиноване.
Панчево – банатска шара (УГ “Панонке” Панчево)
Сомбор – лемешки кулен, бездански дамаст, стапарски ћилим, сомборски сир
Оџаци – црвенокоса богиња
Књажевац – двопређне чарапе, грнчарија, белмуж
Бор – влашка торба траста
Кладово – вез на плишу
Неготин – влашка ружа
Лесковац – ајвар
Бела Паланка – баница, вртка, чобанска рукавица
Пирот – ћилим, пеглана, качкаваљ, грнчарија
Ужице – грнчарија из Злакусе
Шабац – текеришки пешкир
Сремски Карловци – куглоф
Кучево – рукавице с хомољским везом
Мапа ће бити објављена на званичном сајту иницијативе „1000 жена“ и представљена заједно са резултатима пројекта на завршном округлом столу у другој половини јануара 2018.године, где ће бити организована и поставка аутентичних производа.