REPUBLIKA SRBIJA
AUTONOMNA POKRAJINA VOJVODINA
GRAD PANČEVO
GRADSKA UPRAVA
KONKURSNA KOMISIJA
BROJ: 002145256 2025 08725 004 011 110 024-2
Pančevo, 13.05.2025.godine

Na osnovu člana 4. i 94. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Službeni glasnik RS“ broj 21/16, 113/17, 113/17-dr.zakon, 95/18, 114/21 i 92/23) i člana 10. i 11.  Uredbe o sprovođenju internog i javnog konkursa za popunjavanje radnih mesta u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Službeni glasnik RS“ broj 107/23), Gradska uprava grada Pančeva oglašava

JAVNI KONKURS
ZA POPUNJAVANJE IZVRŠILAČKOG RADNOG MESTA
U GRADSKOJ UPRAVI GRADA PANČEVA

I. Organ u kome se radno mesto popunjava:

Gradska uprava grada Pančeva, u Pančevu, ul. Trg kralja Petra I br. 2-4, organizaciona jedinica u kojoj se radno mesto popunjava: Sekretarijat za skupštinske poslove, poslove Gradonačelnika i Gradskog veća


II
. Radno mesta koja se popunjava:

  1. Radno mesto za administrativno tehničke poslove Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća, u zvanju višeg referenta, u Sekretarijatu za skupštinske poslove, poslove Gradonačelnika i Gradskog veća

Opis poslova: Obavlja sve administrativno tehničke poslove za potrebe Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća u vezi sa organizovanjem i održavanjem sednica Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća,  i to: pozivanje na sednice Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća, vođenje evidencije prisutnosti članova Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća, vođenje zapisnika na sednicama Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća, dostavljanje odluka, zaključaka i drugih akata koje donosi Gradsko veće i radnih tela Gradskog veća, staranje o umnožavanju i dostavljanju materijala za sednice Gradskog veća članovima Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća, sređuje, vodi i čuva svu dokumentaciju i ekspeduje svu poštu Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća, i obavlja  i druge poslove koje mu odredi pomoćnik  i sekretar Sekretarijata.

Posebni uslovi: Stečeno srednje obrazovanje u četvorogodišnjem trajanju društvenog, prirodnog ili tehničkog smera, najmanje pet godina radnog iskustva u struci, položen državni stručni ispit i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.


III.
Mesto rada: Pančevo, ul. Trg kralja Petra I 2-4

IV. Opšti uslovi za zaposlenje: da je učesnik konkursa punoletni državljanin Republike Srbije; da učesniku konkursa nije prestajao radni odnos u državnom organu, odnosno organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave, zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa i da učesnik kokursa nije pravosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora od najmanje šest meseci.

Položen državni stručni ispit ne predstavlja uslov niti prednost za zasnivanje radnog odnosa na radnom mestu za koje je raspisan javni konkurs.

V. Vrsta radnog odnosa: Radni odnos se zasniva na neodređene vreme.

VI. Faze izbornog postupka i učešće kandidata:

Izborni postupak sprovodi Konkursna komisija koju je obrazovao načelnik Gradske uprave grada Pančeva.

Izborni postupak se sprovodi u više obaveznih faza u kojima se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije, posebne funkcionalne kompetencije, ponašajne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.

Odredbama člana 19. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave, propisano je da su pri zapošljavanju svim kandidatima pod jednakim uslovima dostupna sva radna mesta i da se izbor kandidata zasniva na stručnoj osposobljenosti, znanju i veštinama odnosno proveri kompetencija.

VII. Postupak i način provere kompetencija:

  1. Provera opštih funkcionalnih kompetencija:

„Organizacija i rad organa autonomne pokrajine, odnosno jedinice lokalne samouprave u Republici Srbiji” – vršiće se putem testa (pismeno).
„Poslovna komunikacija” – vršiće se putem testa (pismeno).
„Digitalna pismenost” – vršiće se rešavanjem zadataka (praktičnim radom na računaru).

  1. Provera posebnih funkcionalnih kompetencija:

Posebna funkcionalna kompetencija u određenoj oblasti rada (administrativno-tehnički poslovi)- kancelarijsko poslovanje i metode vođenja internih i dostavnih knjiga, proveravaće se putem usmene provere (usmenom simulacijom).

Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto (planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa)- Statut grada Pančeva, proveravaće se putem usmene provere (usmenom simulacijom).

Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto (propisi iz delokruga radnog mesta)-Uredba o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave, proveravaće se putem usmene provere (usmenom simulacijom).

  1. Provera ponašajnih kompetencija:

Provera ponašajnih kompetencija: upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orijentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost i posvećenost i integritet vršiće se putem intervjua baziranog na kompetencijama.

  1. Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti Gradske uprave grada Pančeva: proveravaće se putem razgovora Konkursnom komisijom (usmeno).

Informacije o materijalima za pripremu kandidata za proveru kompetencija, mogu se naći na internet prezentaciji grada Pančeva https://www.pancevo.rs/lokalna-samouprava/konkursi/ .

VIII. Dostavljanje dokaza pri podnošenju prijave:

Ako učesnik konkursa ima važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući pisani dokaz o tome da poseduje digitalne kompetencije (znanja i veštine o osnovama korišćenja računara, osnovama korišćenja interneta, obradi teksta i tabelarnim kalkulacijama) i želi da na osnovu istog bude oslobođen testiranja nevedenih kompetencija, može taj dokaz, u originalu ili overenoj fotokopiji, priložiti uz prijavni obrazac na ovaj konkurs.

Napomena: Ako ne dostavi navedeni dokaz, provera kompetencije „digitalna pismenost” izvršiće se rešavanjem zadataka (praktičnim radom na računaru). Ako Konkursna komisija uvidom u dostavljeni dokaz ne bude mogla potpuno da oceni da li je digitalna pismenost na potrebnom nivou, pozvaće učesnika konkursa na testiranje ove kompetencije, bez obzira na dostavljeni dokaz.

IX. Dokazi koji se dostavljaju tokom izbornog postupka:

Kandidati koji su uspešno prošli prethodne faze izbornog postupka, pre završnog razgovora sa Konkursnom komisijom pozivaju se da u roku od 5 radnih dana od prijema obaveštenja dostave sledeće dokaze:

  • original ili overena fotokopija uverenja o državljanstvu;
  • original ili overena fotokopija izvoda iz matične knjige rođenih;
  • uverenje MUP-a da kandidat nije pravosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora u trajanju od najmanje šest meseci;
  • ukoliko je kandidat radio u državnom organu, odnosno organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave dužan je da dostavi i uverenje da mu ranije nije prestao radni odnos u državnom organu, odnosno organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave, zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa. U suprotnom potrebno je da kandidat dostavi izjavu kojom izjavljuje da mu ranije nije prestao radni odnos u državnom organu, odnosno organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave, zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa;
  • original ili overenu fotokopiju diplome kojom se potvrđuje stručna sprema;
  • original ili overena fotokopija dokaza o položenom državnom stručnom ispitu (kandidati sa položenim pravosudnim ispitom umesto dokaza o položenom državnom stručnom ispitu, podnose dokaz o položenom pravosudnom ispitu);
  • original ili overenu fotokopiju dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrde, rešenja ili drugi akti kojima se dokazuje na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kom vremenskom periodu je stečeno radno iskustvo),
  • dokazi za prednost pri zapošljavanju po Zakonu o pravima boraca, vojnih invalida, civilnih invalida rata i članova njihovih porodica.

Napomena: Službenik (lice koje je u radnom odnosu u državnom organu, organu autonomne pokrajine i jedinice lokalne samouprave odnosno službama i organizacijama koje osnivaju navedeni organi) a koji se prijavljuje na javni konkurs, umesto uverenja o državljanstvu i izvoda iz matične knjige rođenih, podnosi rešenje o raspoređivanju ili rešenje da je neraspoređen.

Svi dokazi se prilažu u originalu ili u fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (u izuzetnim slučajevima, u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama kao povereni posao).

Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama.

Fotokopije dokumenata koje nisu overene od strane nadležnog organa neće se razmatrati.

Napomena: Organ, po službenoj dužnosti, na osnovu člana 103. Zakona o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS”, br. 18/16 i 95/18 – autentično tumačenje), za kandidate pribavlja:

  • uverenje o državljanstvu;
  • izvod iz matične knjige rođenih;
  • uverenje MUP-a da kandidat nije pravosnažno osuđivan na bezuslovnu kaznu zatvora u trajanju od najmanje šest meseci.

Međutim, ako u kandidat u prijavi navede da želi da sam dostavi ova dokumenta, tada ih mora dostaviti u originalu ili overenoj fotokopiji, u roku od 5 radnih dana od dana prijema poziva za dostavljanje dokaza.

Kandidati koji ne dostave navedene dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku, odnosno koji na osnovu dostavljenih ili pribavljenih dokaza ne ispunjavaju uslove za zaposlenje, pismeno se obaveštavaju da su isključeni iz daljeg izbornog postupka.

Dokazi se dostavljaju na adresu Gradske uprave grada Pančeva, Trg kralja Petra I br. 2-4, Pančevo.


X. Prednost
kod izbora kandidata

Na ovom konkursu, prednost na izbornoj listi, u slučaju jednakog broja bodova kandidata, imaće dete palog borca, ratni vojni invalid i borac u skladu sa članom 111. Zakona o pravima boraca, vojnih invalida, civilnih invalida rata i članova njihovih porodica („Službeni glasnik RS”, broj 18/20).


XI. Prijava na javni konkurs vrši se na propisanom obrascu prijave
. Obrazac prijave na ovaj konkurs dostupan je na internet prezentaciji organa https://www.pancevo.rs/lokalna-samouprava/konkursi/ ili ga lica u štampanom obliku mogu preuzeti u Službi za upravljanje ljudskim resursima i zajedničke poslove Gradske uprave grada Pančeva.

Prilikom predaje prijave na javni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem izbornom postupku.

Podnosilac prijave će biti obavešten o dodeljenoj šifri u roku od tri dana od prijema prijave u Gradskoj upravi grada Pančeva.


XII.
Rok za podnošenje prijava

Rok za podnošenje prijava je 15 dana i počinje da teče od dana 15.05.2025. godine, a okončava se dana 29.05.2025. godine.


XIII.
Adresa na koju se podnose prijave:

Gradska uprava grada Pančeva, Trg kralja Petra I br. 2-4, Pančevo, sa naznakom: „ZA JAVNI KONKURSradno mesto za administrativno tehničke poslove Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća

Prijave se podnose putem pošte ili neposredno, predajom na pisarnici Gradske uprave grada Pančeva.


XIV.
Mesto, dan i vreme kada će se sprovesti izborni postupak: sa učesnicima konkursa čije su prijave blagovremene, dopuštene, razumljive, potpune i koji ispunjavaju uslove predviđene javnim konkursom, na osnovu podataka navedenih u obrascu prijave na konkurs, izborni postupak će se sprovoditi počev od 03.06.2025. godine, u prostorijama Gradske uprave grada Pančeva, ul. Trg kralja Petra I br. 2-4, o čemu će kandidati biti obavešteni putem telefona i imejl adresa koje su naveli u prijavi.

Učesnici koji su uspešno prošli jednu fazu izbornog postupka obaveštavaju se o datumu, mestu i vremenu sprovođenja naredne faze izbornog postupka putem telefona i imejl adresa koje su naveli u prijavi.


XV.
Obaveza probnog rada i polaganja državnog stručnog ispita:

Ako na ovom konkursu prvi put zasniva radni odnos u državnom organu, organu autonomne pokrajine ili jedinice lokalne samouprave, izabrano lice ima obavezu da bude na probnom radu u trajanju od 6 meseci od dana zasnivanja radnog odnosa, kao i da u istom roku položi državni stručni (ako nema položen državni stručni ispit).

Napomena: Ako zadovolji na probnom radu i do isteka probnog rada položi državni stručni ispit, lice nastavlja rad na radnom mestu na neodređeno vreme.

Ako izabrano lice ne zadovolji na probnom radu ili do isteka probnog rada ne položi državni stručni ispit, licu prestaje radni odnos.


XVI.
Lice zaduženo za davanje obaveštenja o konkursu:

Marija Ćurčin, telefon: 013/308-867 e-mail: marija.curcin@pancevo.rs.

Javni konkurs se objavljuje na internet prezentaciji grada Pančeva www.pancevo.rs i Oglasnoj tabli Gradske uprave grada Pančeva.

Obaveštenje o javnom konkursu, sa adresom internet prezentacije grada Pančeva na kojoj je javni konkurs objavljen, objavljuje se u dnevnim novinama „Informer“, koje se distribuiraju za celu teritoriju Republike Srbije.

Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave biće odbačene rešenjem Konkursne komisije.

Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom oglasu koji su upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.

Link ka obrascu prijave za ovo radno mesto https://www.pancevo.rs/lokalna-samouprava/konkursi/.

 

 

                                                                                                          N A Č E L N I K

                                                                                                          Marija Petrović

Javni konkurs RM 38 za adm tehnicke poslove GV i radnih tela GV

obrazac-Prijava-na-konkurs-RM- administrativno tehnicki poslovi GV i radnih tela GV

Materijali za pripremu kandidatata- administrativno tehnicki poslovi GV i radnih tela GV