U skladu sa članom 36v Odluke o finansijskoj podršci porodici sa decom na teritoriji grada Pančeva („Službeni list grada Pančeva“ br.24/14, 4/16, 9/17, 24/17, 29/18, 34/18, 15/22 i 31/22), Sekretarijat za javne službe i socijalna pitanja Gradske uprave grada Pančeva objavljuje

J A V N I P O Z I V ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA REGRESIRANJE TROŠKOVA PREVOZA UČENIKA KOJI REDOVNO POHAĐAJU SREDNJE ŠKOLE NA TERITORIJI DRUGOG GRADA/OPŠTINE, ZA ŠKOLSKU 2025/2026. GODINU

Pozivaju se zainteresovani učenici/ roditelji da podnesu zahtev za ostvarivanje prava na regresiranje troškova prevoza učenika koji redovno pohađaju srednje škole na teritoriji drugog grada/opštine, ZA ŠKOLSKU 2025/2026. GODINU.

Zahtev za ostvarivanje prava na regresiranje troškova prevoza učenika, (Zahtev za ostvarivanje prava na regresiranje troškova prevoza učenika) podnosi se na posebno popunjenom i potpisanom obrascu, koji se može preuzeti u Uslužnom centru Gradske uprave grada Pančeva i na zvaničnoj inetrnet stranici grada Pančeva www.pancevo.rs i uz koji se prilažu sledeći dokazi:
 potvrda srednje škole o upisu i redovnom pohađanju nastave učenika
 izjava da učenik nije korisnik usluge smeštaja u učeničkim centrima-domovima, overena kod javnog beležnika
Izjava (Izjava) o davanju saglasnosti za obradu podataka o ličnosti, popunjena i potpisana od strane podnosioca Zahteva
 fotokopija ili očitana lična karta roditelja, odnosno drugog zakonskog zastupnika učenika ili učenika ukoliko je poseduje

Organ po službenoj dužnosti na osnovu člana 103. Zakona o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS”, br. 18/16, 95/18 – autentično tumačenje i 2/23 – odluka US), za učenike pribavlja:
 izvod iz MKR za učenika
 potvrdu Policijske uprave Pančevo o prebivalištu učenika, za učenika koji nema ličnu kartu

Međutim, ako podnosilac Zahteva u Izjavi navede da sam želi da dostavi ove dokaze, dostavlja ih prilikom podnošenja Zahteva.

Pravo na regresiranje troškova prevoza učenika utvrđuje se u formi potvrde i priznaje se u nominalnom iznosu koji će gradonačelnik utvrditi posebnim aktom, a isplaćuje se dva puta godišnje, odnosno za svako polugodište, na namenski račun otvoren na ime roditelja, odnosno punoletnog učenika, otvoren po nalogu sekretarijata Gradske uprave Grada, nadležnog za poslove u oblasti finansijske podrške porodici sa decom.

Potvrde srednje škole o upisu i pohađanju nastave učenika podnose se dva puta godišnje i to na početku nove školske godine i na početku drugog polugodišta.
Javni poziv će biti objavljen u nedeljnom listu„Pančevac“ i na zvaničnoj internet stranici grada Pančeva www.pancevo.rs i otvoren 15 dana od dana njegovog objavljivanja na zvaničnoj internet stranici grada Pančeva www.pancevo.rs.
Zahtev se podnosi lično u Uslužnom centru Gradske uprave grada Pančeva, u kancelariji broj 21 ili poštom na adresu Trg kralja Petra I 2-4, Pančevo, sa naznakom „PRIJAVA NA JAVNI POZIV ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA REGRESIRANJE TROŠKOVA PREVOZA UČENIKA, ZA ŠKOLSKU 2025/2026. GODINU“.

Dodatne informacije mogu se dobiti pozivanjem na brojeve telefona: 013/308-753, kontakt osoba: Jelena Mokran Anđelovski ili 013/308-802 kontakt osoba Vesna Stojkovski.