У складу са чланом 36в Одлуке о финансијској подршци породици са децом на територији града Панчева („Службени лист града Панчева“ бр.24/14, 4/16, 9/17, 24/17, 29/18, 34/18, 15/22 и 31/22), Секретаријат за јавне службе и социјална питања Градске управе града Панчева објављује

Ј А В Н И П О З И В ЗА ОСТВАРИВАЊЕ ПРАВА НА РЕГРЕСИРАЊЕ ТРОШКОВА ПРЕВОЗА УЧЕНИКА КОЈИ РЕДОВНО ПОХАЂАЈУ СРЕДЊЕ ШКОЛЕ НА ТЕРИТОРИЈИ ДРУГОГ ГРАДА/ОПШТИНЕ, ЗА ШКОЛСКУ 2025/2026. ГОДИНУ

Позивају се заинтересовани ученици/ родитељи да поднесу захтев за остваривање права на регресирање трошкова превоза ученика који редовно похађају средње школе на територији другог града/општине, ЗА ШКОЛСКУ 2025/2026. ГОДИНУ.

Захтев за остваривање права на регресирање трошкова превоза ученика, (Захтев за остваривање права на регресирање трошкова превоза ученика) подноси се на посебно попуњеном и потписаном обрасцу, који се може преузети у Услужном центру Градске управе града Панчева и на званичној инетрнет страници града Панчева www.pancеvo.rs и уз који се прилажу следећи докази:
 потврда средње школе о упису и редовном похађању наставе ученика
 изјава да ученик није корисник услуге смештаја у ученичким центрима-домовима, оверена код јавног бележника
Изјава (Изјава) о давању сагласности за обраду података о личности, попуњена и потписана од стране подносиоца Захтева
 фотокопија или очитана лична карта родитеља, односно другог законског заступника ученика или ученика уколико је поседује

Орган по службеној дужности на основу члана 103. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС”, бр. 18/16, 95/18 – аутентично тумачење и 2/23 – одлука УС), за ученике прибавља:
 извод из МКР за ученика
 потврду Полицијске управе Панчево о пребивалишту ученика, за ученика који нема личну карту

Међутим, ако подносилац Захтева у Изјави наведе да сам жели да достави ове доказе, доставља их приликом подношења Захтева.

Право на регресирање трошкова превоза ученика утврђује се у форми потврде и признаје се у номиналном износу који ће градоначелник утврдити посебним актом, а исплаћује се два пута годишње, односно за свако полугодиште, на наменски рачун отворен на име родитеља, односно пунолетног ученика, отворен по налогу секретаријата Градске управе Града, надлежног за послове у области финансијске подршке породици са децом.

Потврде средње школе о упису и похађању наставе ученика подносе се два пута годишње и то на почетку нове школске године и на почетку другог полугодишта.
Јавни позив ће бити објављен у недељном листу„Панчевац“ и на званичној интернет страници града Панчева www.pancevo.rs и отворен 15 дана од дана његовог објављивања на званичној интернет страници града Панчева www.pancеvo.rs.
Захтев се подноси лично у Услужном центру Градске управе града Панчева, у канцеларији број 21 или поштом на адресу Трг краља Петра I 2-4, Панчево, са назнаком „ПРИЈАВА НА ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА ОСТВАРИВАЊЕ ПРАВА НА РЕГРЕСИРАЊЕ ТРОШКОВА ПРЕВОЗА УЧЕНИКА, ЗА ШКОЛСКУ 2025/2026. ГОДИНУ“.

Додатне информације могу се добити позивањем на бројеве телефона: 013/308-753, контакт особа: Јелена Мокран Анђеловски или 013/308-802 контакт особа Весна Стојковски.