REPUBLIKA SRBIJA

AUTONOMNA POKRAJINA VOJVODINA

GRAD PANČEVO

GRADSKA UPRAVA

BROJ: 002014623 2025 08725 004 011 110 024-2

Pančevo, 29.04.2025.godine

Na osnovu 83. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Službeni glasnik RS“ broj 21/16, 113/17, 113/17 – dr. zakon, 95/18, 114/21 i 92/23), člana 5. st. 1. Uredbe o sprovođenju internog i javnog konkursa za popunjavanje radnih mesta u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Službeni glasnik RS“ broj 107/23) i Rešenja o popunjavanju izvršilačkog radnog mesta internim konkursom u Gradskoj upravi grada Pančeva broj: 002014623 2025 08725 004 011 110 024 od 28.04.2025. godine, Gradska uprava grada Pančeva oglašava

INTERNI KONKURS

ZA POPUNJAVANJE IZVRŠILAČKOG RADNOG MESTA

U GRADSKOJ UPRAVI GRADA PANČEVA

 

I Organ u kome se radno mesto popunjava:

Gradska uprava grada Pančeva, u Pančevu, ul. Trg kralja Petra I br. 2-4, organizaciona jedinica u kojoj se radno mesto popunjava: Sekretarijat za skupštinske poslove, poslove Gradonačelnika i Gradskog veća

II Radno mesto koje se popunjava:

  1. Radno mesto za administrativno tehničke poslove Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća, u zvanju višeg referenta, za jednog izvršioca

III    Opis poslova: Obavlja sve administrativno tehničke poslove za potrebe Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća u vezi sa organizovanjem i održavanjem sednica Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća,  i to: pozivanje na sednice Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća, vođenje evidencije prisutnosti članova Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća, vođenje zapisnika na sednicama Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća, dostavljanje odluka, zaključaka i drugih akata koje donosi Gradsko veće i radnih tela Gradskog veća, staranje o umnožavanju i dostavljanju materijala za sednice Gradskog veća članovima Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća, sređuje, vodi i čuva svu dokumentaciju i ekspeduje svu poštu Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća, i obavlja  i druge poslove koje mu odredi pomoćnik  i sekretar Sekretarijata.

IV   Posebni uslovi: Stečeno srednje obrazovanje u četvorogodišnjem trajanju društvenog, prirodnog ili tehničkog smera, najmanje pet godina radnog iskustva u struci, položen državni stručni ispit i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.

V Mesto rada:

Pančevo,  ul. Trg kralja Petra I 2-4

VI  Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku:

U izbornom postupku proveravaju se posebne funkcionalne kompentencije i motivacija za rad na radnom mestu.

 

VII Postupak i način provere kompetencija:

 

  1. Posebne funkcionalne kompetencije:

Posebna funkcionalna kompetencija u određenoj oblasti rada (administrativno-tehnički poslovi)- kancelarijsko poslovanje, proveravaće se putem usmene provere (usmenom simulacijom).

Posebna funkcionalna kompetencija u određenoj oblasti rada (administrativno-tehnički poslovi)- metode vođenja internih i dostavnih knjiga, proveravaće se putem usmene provere (usmenom simulacijom).

Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto (planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa)- Statut grada Pančeva, proveravaće se putem usmene provere (usmenom simulacijom).

Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto (propisi iz delokruga radnog mesta)-Uredba o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave, proveravaće se putem usmene provere (usmenom simulacijom).

  1. Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti Gradske uprave grada Pančeva proveravaće se putem razgovora Konkursnom komisijom (usmeno).

Informacije o materijalima za pripremu kandidata za proveru posebnih funkcionalnih kompetencija, mogu se naći na internet prezentaciji grada Pančeva https://www.pancevo.rs/lokalna-samouprava/konkursi/ .

 

VIII  Pravo učešća na  internom konkursu:

Na internom konkursu mogu da učestvuju službenici zaposleni na neodređeno vreme u Gradskoj upravi grada Pančeva.

Pravo učešća na internom konkursu imaju službenici u istom zvanju ili službenici koji ispunjavaju uslove za napredovanje u zvanje višeg referenta.

 

XI  Prijava na interni konkurs vrši se na propisanom obrascu prijave:

Obrazac prijave na ovaj konkurs dostupan je na internet prezentaciji Gradske uprave grada Pančeva ili ga zainteresovana lica u štampanom obliku mogu preuzeti u Službi za upravljanje ljudskim resursima i zajedničke poslove Gradske uprave grada Pančeva.

Prilikom predaje prijave na interni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem izbornom postupku.

Podnosilac prijave će biti obavešten o dodeljenoj šifri u roku od tri dana od dana prijema prijave na interni konkurs pismenim putem na adresu koju je naveo u svojoj prijavi.

 

 

X  Rok za podnošenje prijave

Rok za podnošenje prijava na interni konkurs je osam dana i počinje da teče od 30.04.2025. godine i ističe 07.05.2025. godine.

XI  Adresa na koju se podnosi prijava za interni konkurs:

Gradska uprava grada Pančeva, Trg kralja Petra I br. 2-4, Pančevo, sa naznakom: „ZA INTERNI KONKURSRadno mesto za administrativno tehničke poslove Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća

 

XII Dokazi koji se dostavljaju tokom izbornog postupka:

  • Overena fotokopija diplome kojom se potvrđuje stručna sprema;
  • Original ili overena fotokopija dokaza o položenom državnom stručnom ispitu odnosno dokaz o položenom pravosudnom ispitu (Lica sa položenim pravosudnim ispitom umesto uverenja o položenom državnom stručnom ispitu dostavljaju original ili overenu fotokopiju uverenja o položenom pravosudnom ispitu. Lica koja nemaju položen državni stručni ispit za traženi stepen stručne spreme biće obavezana da isti polože nakon donošenja rešenja o trajnom premeštaju),
  • Original ili overena fotokopija dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrde, rešenja i drugi akti kojima se dokazuje na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kojem periodu je stečeno radno iskustvo);
  • Original ili overena fotokopija rešenja o raspoređivanju ili rešenja da je službenik neraspoređen.

Svi dokazi se prilažu u originalu ili u fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika.

Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama.

Fotokopije dokumenata koje nisu overene od strane nadležnog organa neće se razmatrati.

XIII Mesto, dan i vreme kada će se sprovesti izborni postupak:

Izborni postupak će se sprovesti počev od 12.05.2025. godine, u prostorijama Gradske uprave grada Pančeva, ul. Trg kralja Petra I br. 2-4,  o čemu će kandidati biti obavešteni pismeno na adrese koje su naveli u svojim prijavama.

XIV Lice koje je zaduženo za davanje obaveštenja o internom konkursu:

Marija Ćurčin, telefon: 013/308-867 e-mail: marija.curcin@pancevo.rs

Link ka obrascu prijave za ovo radno mesto https://www.pancevo.rs/lokalna-samouprava/konkursi/.

Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave biće odbačene.

Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovo.m oglasu koji su upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.

Ovaj oglas objavljen je na oglasnoj tabli Gradske uprave grada Pančeva i na veb prezentaciji www.pancevo.rs  dana 29.04.2025. godine.

 

 N A Č E L N I K

Marija Petrović