REPUBLIKA SRBIJA
AUTONOMNA POKRAJINA VOJVODINA
GRAD PANČEVO
GRADSKA UPRAVA
BROJ: 002014623 2025 08725 004 011 110 024-2
Pančevo, 29.04.2025.godine
Na osnovu 83. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Službeni glasnik RS“ broj 21/16, 113/17, 113/17 – dr. zakon, 95/18, 114/21 i 92/23), člana 5. st. 1. Uredbe o sprovođenju internog i javnog konkursa za popunjavanje radnih mesta u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Službeni glasnik RS“ broj 107/23) i Rešenja o popunjavanju izvršilačkog radnog mesta internim konkursom u Gradskoj upravi grada Pančeva broj: 002014623 2025 08725 004 011 110 024 od 28.04.2025. godine, Gradska uprava grada Pančeva oglašava
INTERNI KONKURS
ZA POPUNJAVANJE IZVRŠILAČKOG RADNOG MESTA
U GRADSKOJ UPRAVI GRADA PANČEVA
I Organ u kome se radno mesto popunjava:
Gradska uprava grada Pančeva, u Pančevu, ul. Trg kralja Petra I br. 2-4, organizaciona jedinica u kojoj se radno mesto popunjava: Sekretarijat za skupštinske poslove, poslove Gradonačelnika i Gradskog veća
II Radno mesto koje se popunjava:
- Radno mesto za administrativno tehničke poslove Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća, u zvanju višeg referenta, za jednog izvršioca
III Opis poslova: Obavlja sve administrativno tehničke poslove za potrebe Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća u vezi sa organizovanjem i održavanjem sednica Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća, i to: pozivanje na sednice Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća, vođenje evidencije prisutnosti članova Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća, vođenje zapisnika na sednicama Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća, dostavljanje odluka, zaključaka i drugih akata koje donosi Gradsko veće i radnih tela Gradskog veća, staranje o umnožavanju i dostavljanju materijala za sednice Gradskog veća članovima Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća, sređuje, vodi i čuva svu dokumentaciju i ekspeduje svu poštu Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća, i obavlja i druge poslove koje mu odredi pomoćnik i sekretar Sekretarijata.
IV Posebni uslovi: Stečeno srednje obrazovanje u četvorogodišnjem trajanju društvenog, prirodnog ili tehničkog smera, najmanje pet godina radnog iskustva u struci, položen državni stručni ispit i potrebne kompetencije za obavljanje poslova radnog mesta.
V Mesto rada:
Pančevo, ul. Trg kralja Petra I 2-4
VI Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku:
U izbornom postupku proveravaju se posebne funkcionalne kompentencije i motivacija za rad na radnom mestu.
VII Postupak i način provere kompetencija:
- Posebne funkcionalne kompetencije:
Posebna funkcionalna kompetencija u određenoj oblasti rada (administrativno-tehnički poslovi)- kancelarijsko poslovanje, proveravaće se putem usmene provere (usmenom simulacijom).
Posebna funkcionalna kompetencija u određenoj oblasti rada (administrativno-tehnički poslovi)- metode vođenja internih i dostavnih knjiga, proveravaće se putem usmene provere (usmenom simulacijom).
Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto (planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa)- Statut grada Pančeva, proveravaće se putem usmene provere (usmenom simulacijom).
Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto (propisi iz delokruga radnog mesta)-Uredba o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave, proveravaće se putem usmene provere (usmenom simulacijom).
- Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti Gradske uprave grada Pančeva proveravaće se putem razgovora Konkursnom komisijom (usmeno).
Informacije o materijalima za pripremu kandidata za proveru posebnih funkcionalnih kompetencija, mogu se naći na internet prezentaciji grada Pančeva https://www.pancevo.rs/lokalna-samouprava/konkursi/ .
VIII Pravo učešća na internom konkursu:
Na internom konkursu mogu da učestvuju službenici zaposleni na neodređeno vreme u Gradskoj upravi grada Pančeva.
Pravo učešća na internom konkursu imaju službenici u istom zvanju ili službenici koji ispunjavaju uslove za napredovanje u zvanje višeg referenta.
XI Prijava na interni konkurs vrši se na propisanom obrascu prijave:
Obrazac prijave na ovaj konkurs dostupan je na internet prezentaciji Gradske uprave grada Pančeva ili ga zainteresovana lica u štampanom obliku mogu preuzeti u Službi za upravljanje ljudskim resursima i zajedničke poslove Gradske uprave grada Pančeva.
Prilikom predaje prijave na interni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem izbornom postupku.
Podnosilac prijave će biti obavešten o dodeljenoj šifri u roku od tri dana od dana prijema prijave na interni konkurs pismenim putem na adresu koju je naveo u svojoj prijavi.
X Rok za podnošenje prijave
Rok za podnošenje prijava na interni konkurs je osam dana i počinje da teče od 30.04.2025. godine i ističe 07.05.2025. godine.
XI Adresa na koju se podnosi prijava za interni konkurs:
Gradska uprava grada Pančeva, Trg kralja Petra I br. 2-4, Pančevo, sa naznakom: „ZA INTERNI KONKURS– Radno mesto za administrativno tehničke poslove Gradskog veća i radnih tela Gradskog veća „.
XII Dokazi koji se dostavljaju tokom izbornog postupka:
- Overena fotokopija diplome kojom se potvrđuje stručna sprema;
- Original ili overena fotokopija dokaza o položenom državnom stručnom ispitu odnosno dokaz o položenom pravosudnom ispitu (Lica sa položenim pravosudnim ispitom umesto uverenja o položenom državnom stručnom ispitu dostavljaju original ili overenu fotokopiju uverenja o položenom pravosudnom ispitu. Lica koja nemaju položen državni stručni ispit za traženi stepen stručne spreme biće obavezana da isti polože nakon donošenja rešenja o trajnom premeštaju),
- Original ili overena fotokopija dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrde, rešenja i drugi akti kojima se dokazuje na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kojem periodu je stečeno radno iskustvo);
- Original ili overena fotokopija rešenja o raspoređivanju ili rešenja da je službenik neraspoređen.
Svi dokazi se prilažu u originalu ili u fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika.
Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama.
Fotokopije dokumenata koje nisu overene od strane nadležnog organa neće se razmatrati.
XIII Mesto, dan i vreme kada će se sprovesti izborni postupak:
Izborni postupak će se sprovesti počev od 12.05.2025. godine, u prostorijama Gradske uprave grada Pančeva, ul. Trg kralja Petra I br. 2-4, o čemu će kandidati biti obavešteni pismeno na adrese koje su naveli u svojim prijavama.
XIV Lice koje je zaduženo za davanje obaveštenja o internom konkursu:
Marija Ćurčin, telefon: 013/308-867 e-mail: marija.curcin@pancevo.rs
Link ka obrascu prijave za ovo radno mesto https://www.pancevo.rs/lokalna-samouprava/konkursi/.
Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave biće odbačene.
Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovo.m oglasu koji su upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.
Ovaj oglas objavljen je na oglasnoj tabli Gradske uprave grada Pančeva i na veb prezentaciji www.pancevo.rs dana 29.04.2025. godine.
N A Č E L N I K
Marija Petrović






