Град Панчево|grad@pancevo.rs

Стигли нови аутобуси у АТП Панчево

/Стигли нови аутобуси у АТП Панчево

Поводом доласка 12 нових аутобуса ЈКП “АТП” Панчево у петак, 12. фебруара 2016. године, на јавном паркингу у Аутобази “АТП”-а у обилазак аутобуса пошли су градоначелник града Панчева Саша Павлов, заменик градоначелника Саша Левнајић, члан Градског већа задужен за стамбено-комуналне послове Драган Грујичић, директор ЈКП “АТП” Панчево Миленко Крајновић и његов заменик Ненад Ракић, генерални директор компаније Икарбус Александар Вићентић, као и представници Агенције за саобраћај и запослени и руководство “АТП”-а.

Градоначелник Саша Павлов нагласио је да ће аутобуси знатно допринети побољшању услова и повећати квалитет услуге за грађанке и грађане Панчева, који ће се возити у климатизованим аутобусима са многим техничким побољшањима и са посебним улазима за особе са инвалидитетом.

За пословање “АТП”-а такође значиће много јер је просек старости аутобуса је око 18 година и после дугог низа година долазе нови аутобуси и побољшање у пословању. Самим тим што је мања потрошња, трошкови одржавања су много мањи, а прве резултате видећемо већ после среде, када ће ови аутобуси ући у мрежу “АТП”-а, па ћемо након месец дана извршити анализу. У сваком случају, сад нам је изузетно драго да је и поред најављивања много већег кашњења, ипак смо дочекали да дођу аутобуси и то изузетно квалитетни аутобуси. Чекали смо неких 4-5 месеци, али вредело је, рекао је градоначелник и изразио задовољство што се унапређује производња у држави и што је “Икарбус” успео да реализује ову испоруку.

Директор ЈКП “АТП” Миленко Крајновић изјавио је:

Подигли смо ниво услуге, те очекујемо да се већи број путника определи за нас као превозника. Ми смо до летос трошили око 3,5 милиона динара месечно на одржавање возила, а од летос се то подигло на 6 милиона месечно. Како је возило старије, све више треба и улагања. Прво, велики трошкови одржавања и већа потошња горива. Друго, ово су Мерцедесови мотори, економична возила, доста мања потрошња и што улагања у њихово одржавање сада нема, рекао је директор “АТП”-а, додајући да ће предузеће наставити да улаже у старе аутобусе како би се одржао одређени ниво комфора.

Заменик директора “АТП”-а Ненад Ракић рекао је:

Подигли смо ниво удобности за наше путнике, што нам је био првенствени циљ, тако да смо срећни што се на крају овај посао завршио. Овде је била укључена наша компанија и много наших подизвођача, тако да смо помогли и Републици Србији.

Генерални директор компаније “Икарбус” Александар Вићентић рекао је да је реч о аутобусима које „Икарбус“ прави у сарадњи са “Мерцедесом”, на „Мерцедесовој“ самоходној шасији, док је надоградња „Икарбусова“.

Захвалан сам руководству града Панчева и “АТП”-у Панчево што су одлучили да подрже домаћи производ, домаћу фирму. Они нису подржали само “Икарбус”, већ и бројне домаће добављаче компоненти. Било је мало проблема, у почетку са финансирањем, то наравно нема везе ни са градом Панчевом, нема много ни са Икарбусом, али је тај проблем решен и због тога је дошло до извесног кашњења у испоруци аутобуса, рекао је директор Икарбуса.

Ова испорука представља реализацију уговора који је у мају месецу 2015. године закључен између ЈКП “АТП” Панчево, “Уникредит лизинга” и “Икарбуса” о набавци 12 аутобуса за град Панчево.

За градски саобраћај намењено је 5 аутобуса, док је за међумесни саобраћај предвиђено 7 аутобуса, пре свега за линију Панчево-Београд, а поједини аутобуси саобраћаће на линијама Панчево-Јабука и Панчево-Долово.

 

 

 

2018-01-28T21:25:21+00:0012/02/2016|
Величина слова
Контраст