Систем 48 града Панчева – најбржи пут до решења комуналних проблема!

СИСТЕМ 48 ГРАДА ПАНЧЕВА – САДА И АНДРОИД АПЛИКАЦИЈА

У Панчеву од 2011. године функционише јединствени Систем 48 за решавање комуналних проблема у граду. Од када је систем успостављен, за пријаву комуналних проблема, довољан је један телефонски позив, СМС порука, и-мејл или приступ порталу “Систем 48” на www.pancevo.rs. Систем 48 је осмишљен да би грађанима био на услузи и као такав стоји на располагању 24 сата.

Сагледавајући савремене и реалне потребе у комуникацији и пружању услуга грађанима, Град Панчево јер отишао корак даље – креирана је и андоид апликација Система 48, која додатно поједностављује коришћење система и омогућава грађанима да у тренутку реагују и пријаве комунални проблем и то са саме локације, једноставно и брзо.

Нова апликација представљена је у среду 28. јуна 2017. године у Градској управи града Панчева. Апликацију је за Град Панчево израдила фирма “Mega Computer Engineering” из Београда, која је 2011. осмислила и софтверско решење за Систем 48. Мобилна апликација је израђена као надоградња постојећег Система 48 у циљу омасовљења употребе овог система од стране грађана. По функционалности и могућностима, можемо је сматрати првим целовитим решењем за андроид апликације Система 48, а такође и међу првим андроид апликацијама у локалним самоуправама у Србији.

Шта је Систем 48 и како функционише?

СИСТЕМ 48 представља јединствен информациони систем који служи за ефикасније управљање градом и квалитетнијом контролом рада јавних предузећа и служби Градске управе.

Обједињујући рад јавних и јавно-комуналних предузећа, инспекцијских служби и комуналне полиције у граду, Систем 48 омогућава решавање проблема и захтева грађана, располагање средствима на нов, модеран и функционалан начин заснован искључиво на техничким подацима и чињеницама.

Систем 48 је у потпуности у функцији грађана који помоћу њега могу лакше и брже доћи до пријаве и решавања проблема из домена комуналних делатности. У најкраћем могућем року, по пријави проблема, дежурне службе излазе на терен. У року од 48 сати грађани ће добити одговор о статусу решавања својих захтева. За то је задужена развијена мрежа администратора система у Градској управи и јавним и јавно-комуналним предузећима, а главни администратор је у Градској управи града Панчева.

Корисник може изабрати начин на који му највише одговара да пријави комунални проблем, као и начин на који жели да буде обавештен о статусу захтева, а од данас се то може учинити и једноставним преузимањем бесплатне апликације Систем 48 из “Гугл плеј стор-а” (Google Play Store).

Апликација је изузетно једноставна за коришћење, садржи два главна менија – “Пријава проблема” и “Преглед захтева”, сортираних по областима и врстама које се могу одабрати, са могућношћу да се пошаљу фотографије са саме локације проблема и изабере жељени начин обавештавања о статусу захтева, било именом и презименом или анонимно.

Град Панчево увођењем и даљим развојем „Система 48“ показује да води рачуна о потребама својих грађана и омогућава ефикасније решавање комуналних проблема, као и увођење двосмерне комуникације са грађанима. Локална самоуправа Панчева, штитећи интересе грађана. наставља са унапређењем рада у циљу достизања завидног степена транспарентности, одговорности, економичности и ефикасности у свом раду.