Sistem 48 grada Pančeva – najbrži put do rešenja komunalnih problema!

SISTEM 48 GRADA PANČEVA – SADA I ANDROID APLIKACIJA

U Pančevu od 2011. godine funkcioniše jedinstveni Sistem 48 za rešavanje komunalnih problema u gradu. Od kada je sistem uspostavljen, za prijavu komunalnih problema, dovoljan je jedan telefonski poziv, SMS poruka, i-mejl ili pristup portalu “Sistem 48” na www.pancevo.rs. Sistem 48 je osmišljen da bi građanima bio na usluzi i kao takav stoji na raspolaganju 24 sata.

Sagledavajući savremene i realne potrebe u komunikaciji i pružanju usluga građanima, Grad Pančevo jer otišao korak dalje – kreirana je i andoid aplikacija Sistema 48, koja dodatno pojednostavljuje korišćenje sistema i omogućava građanima da u trenutku reaguju i prijave komunalni problem i to sa same lokacije, jednostavno i brzo.

Nova aplikacija predstavljena je u sredu 28. juna 2017. godine u Gradskoj upravi grada Pančeva. Aplikaciju je za Grad Pančevo izradila firma “Mega Computer Engineering” iz Beograda, koja je 2011. osmislila i softversko rešenje za Sistem 48. Mobilna aplikacija je izrađena kao nadogradnja postojećeg Sistema 48 u cilju omasovljenja upotrebe ovog sistema od strane građana. Po funkcionalnosti i mogućnostima, možemo je smatrati prvim celovitim rešenjem za android aplikacije Sistema 48, a takođe i među prvim android aplikacijama u lokalnim samoupravama u Srbiji.

Šta je Sistem 48 i kako funkcioniše?

SISTEM 48 predstavlja jedinstven informacioni sistem koji služi za efikasnije upravljanje gradom i kvalitetnijom kontrolom rada javnih preduzeća i službi Gradske uprave.

Objedinjujući rad javnih i javno-komunalnih preduzeća, inspekcijskih službi i komunalne policije u gradu, Sistem 48 omogućava rešavanje problema i zahteva građana, raspolaganje sredstvima na nov, moderan i funkcionalan način zasnovan isključivo na tehničkim podacima i činjenicama.

Sistem 48 je u potpunosti u funkciji građana koji pomoću njega mogu lakše i brže doći do prijave i rešavanja problema iz domena komunalnih delatnosti. U najkraćem mogućem roku, po prijavi problema, dežurne službe izlaze na teren. U roku od 48 sati građani će dobiti odgovor o statusu rešavanja svojih zahteva. Za to je zadužena razvijena mreža administratora sistema u Gradskoj upravi i javnim i javno-komunalnim preduzećima, a glavni administrator je u Gradskoj upravi grada Pančeva.

Korisnik može izabrati način na koji mu najviše odgovara da prijavi komunalni problem, kao i način na koji želi da bude obavešten o statusu zahteva, a od danas se to može učiniti i jednostavnim preuzimanjem besplatne aplikacije Sistem 48 iz “Gugl plej stor-a” (Google Play Store).

Aplikacija je izuzetno jednostavna za korišćenje, sadrži dva glavna menija – “Prijava problema” i “Pregled zahteva”, sortiranih po oblastima i vrstama koje se mogu odabrati, sa mogućnošću da se pošalju fotografije sa same lokacije problema i izabere željeni način obaveštavanja o statusu zahteva, bilo imenom i prezimenom ili anonimno.

Grad Pančevo uvođenjem i daljim razvojem „Sistema 48“ pokazuje da vodi računa o potrebama svojih građana i omogućava efikasnije rešavanje komunalnih problema, kao i uvođenje dvosmerne komunikacije sa građanima. Lokalna samouprava Pančeva, štiteći interese građana. nastavlja sa unapređenjem rada u cilju dostizanja zavidnog stepena transparentnosti, odgovornosti, ekonomičnosti i efikasnosti u svom radu.