business-law

 

SEKRETARIJAT ZA SKUPŠTINSKE POSLOVE, POSLOVE GRADONAČELNIKA I GRADSKOG VEĆA obavlja stručne, organizacione i administrativno-tehničke poslove za potrebe Skupštine grada, gradonačelnika, Gradskog veća i njihova radna tela, u vezi sa pripremom sednica i obradom akata donetih na sednicama, čuvanje izvornih dokumenata o radu i vođenje evidencije o njihovim sednicama, obavlja poslove u vezi sa izborom, imenovanjem i postavljenjem iz nadležnosti Skupštine grada, gradonačelnika i Gradskog veća, priprema propise i materijale u vezi sa položajem grada, organizacijom i radom Skupštine, gradonačelnika i Gradskog veća, tehničku obradu za objavljivanje akata u Službenom listu grada Pančeva, stara se o ostvarivanju javnosti rada Skupštine, gradonačelnika i Gradskog veća.

Sekretarijat  priprema nacrte odluka koje se dostavljaju Gradskom veću grada Pančeva radi razmatranja i utvrđivanja predloga odluka i upućivanja Skupštini grada Pančeva radi razmatranja i donošenja odluka i nadležan je  za proveru formalno – pravne ispravnosti materijala.
Sekretarijat  obrađuje predstavke i zahteve građana i zahteve za pristup informacijama od javnog značaja.

SEKRETARIJAT ZA SKUPŠTINSKE POSLOVE, POSLOVE GRADONAČELNIKA I GRADSKOG VEĆA obuhvata sledeće organizacione jedinice:

1. Odeljenje za skupštinske poslove

2. Odeljenje za poslove Gradskog veća

3. Odeljenje za poslove Gradonačelnika

Radom Sekretarijata rukovode.

Pomoćnik sekretara Maja Davitkov.

Kontakt: 013 308 823, maja.davitkov@pancevo.rs

 

Pomoćnik sekretara Slađana Feratović.

Kontakt: 013 308 714, sladjana.feratovic@pancevo.rs