SEKRETARIJAT ZA SKUPŠTINSKE POSLOVE, POSLOVE GRADONAČELNIKA I GRADSKOG VEĆA obavlja stručne, organizacione i administrativno-tehničke poslove za potrebe Skupštine grada, gradonačelnika, Gradskog veća i njihova radna tela, u vezi sa pripremom sednica i obradom akata donetih na sednicama, čuvanje izvornih dokumenata o radu i vođenje evidencije o njihovim sednicama, obavlja poslove u vezi sa izborom, imenovanjem i postavljenjem iz nadležnosti Skupštine grada, gradonačelnika i Gradskog veća, priprema propise i materijale u vezi sa položajem grada, organizacijom i radom Skupštine, gradonačelnika i Gradskog veća, tehničku obradu za objavljivanje akata u Službenom listu grada Pančeva, stara se o ostvarivanju javnosti rada Skupštine, gradonačelnika i Gradskog veća.
Sekretarijat priprema nacrte odluka koje se dostavljaju Gradskom veću grada Pančeva radi razmatranja i utvrđivanja predloga odluka i upućivanja Skupštini grada Pančeva radi razmatranja i donošenja odluka i nadležan je za proveru formalno – pravne ispravnosti materijala.
Sekretarijat obrađuje predstavke i zahteve građana i zahteve za pristup informacijama od javnog značaja.
SEKRETARIJAT ZA SKUPŠTINSKE POSLOVE, POSLOVE GRADONAČELNIKA I GRADSKOG VEĆA obuhvata sledeće organizacione jedinice:
1. Odeljenje za skupštinske poslove
2. Odeljenje za poslove Gradskog veća
3. Odeljenje za poslove Gradonačelnika
Radom Sekretarijata rukovode.
Pomoćnik sekretara Maja Davitkov.
Kontakt: 013 308 823, maja.davitkov@pancevo.rs
Pomoćnik sekretara Slađana Feratović.
Kontakt: 013 308 714, sladjana.feratovic@pancevo.rs